A kezdet

2010.05.21. 12:11

Évek óta próbálok lefogyni. Hogy mi lett az eredménye??? A mérleg szerint 75 kg túlsúly. Az emberek szemében azt látom, hogy na ez is csak zabál, mint egy állat és úgy néz ki mint egy bálna. Míg én azt gondolom, hogy ez már azért sok.

Az elmúlt években sok mindent kipróbáltam. Ezek az éppen aktuális fogyi trendnek megfelelő akciók voltak. Volt amikor káposztalevest ettem vagy éppen szétválasztottam az élelmiszereket vagy bizonyos összetevőket teljesen kihagytam a táplálkozásomból. Persze mindig sikerült 3-5 kg-ot ledobni, de amint abbahagytam az önsanyargatást máris visszacsúszott 10-15 kg.

Nincs könnyű dolga annak, aki fogyásra adja a fejét. Ha kinyitja valaki a televíziót vagy egy újságot, akkor azt tapasztalja, hogy Te gáz vagy, mert nem csak csont és bőr vagy. Nem panaszkodni akarok, de én úgy érzem, hogy torz a tükör. Szerintem jobb lenne, ha normál vagy kisportolt (persze milyen sportra gondolunk – sakk vagy futás), egészséges megjelenésű emberek mosolyognának vissza rám.

Apropó mozgás. Ez a kedvencem. Persze itt is vannak trendi mozgások. Sikerült eljutni oda, hogy most már nem havonta vagy hetente lehet hallani valami szuper klassz dologról, hanem már ami délelőtt trendi volt nem biztos, hogy délután is az lesz. Persze lehet, hogy savanyú a szőlő…

A kedvenceim akkor is a szakemberek. A fogyás és a helyes táplálkozás olyan hazánkban, mint a foci. (Mondhatnám a politikát, de azt még csak példa szintjén se keverjük bele.) Hiszen mindenki ért hozzá. Ha mondjuk én állíthatnám össze a válogatottat, akkor biztos, hogy világverő lenne a csapat. Ismerős? Igen, én is értek hozzá. Szerintem Te is.

A napokban volt szerencsém beszélni egy szakemberrel és egyetértett velem. Beszéltük, hogy ma már mindenki osztja az észt. Ha őszinte akarok lenni, akkor bevallom én is osztottam. De miután beszéltem egy Istennővel (A nevében mindenképpen az.) Rájöttem, hogy milyen komoly és méretes marhaságokat beszéltem. Ez úton is köszi a segítséget.

Ez a blog azért jött létre, hogy leírjam azt, miben hiszek, mit csinálok és mit értem el vele. Egyetlen célja van, hogy bárki láthassa, olvashassa, hogy egy komoly túlsúllyal rendelkező ember is tud emelt fővel küzdeni azért, hogy elérje a célját és tartósan meg tudja őrizni azt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfogyasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr392020400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása