Éhség vagy szomjúság?

2010.05.28. 15:44

Sokáig komoly gondot eredményezett, hogy most éhséget vagy szomjúságot érzek-e. Ez lehet, hogy meglepő, de a két érzés a számomra teljesen egyforma volt nagyon, de nagyon sokáig.

Ha pedig egyforma volt, akkor mit csináltam? Igen, jól gondolod, bedobtam gyorsan valami finomat, hiszen éhes vagyok. Akkor kezdtem el elgondolkodni azon, hogy valami nem stimmel, amikor egy kiadás vacsora után éhes voltam. Kíváncsiságból kiszámoltam és megdöbbenve láttam, hogy akkora a reggelitől számolva több mint 14000 kalóriát vettem magamhoz. Ennek ellenére még mindig éhes voltam. Minden ez nem létezik. Hát mozdulni is alig tudtam. Ekkor gondoltam megiszom egy pohár vizet. És láss csodát!!! Elmúlt éhségérzetem. Ez meglepett. Nem is kicsit. Kíváncsiságból másnap amikor éhesnek érzetem magam megittam egy pohár vizet. Majd este megint kiszámoltam, hogy mennyit ettem aznap. Meglepett, hogy több mint 8500 kalóriával vettem magamhoz kevesebb kaját, mint egy nappal korábban. Azóta tudom, hogyha éhséget érzek, akkor innom kell. Bár sokszor már meg tudom különböztetni a két érzést. Nem volt könnyű megtanulni. Fel is szaladt rám több mint 75 kg. Kicsit sok volt a tanulópénz, de megtanultam egy életre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfogyasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr822038189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása