Mozgás!!!

2010.05.23. 17:00

A mozgás jó! A régi közhelyet idézve ép testben, ép lélek!!! J Persze több mint 70 kg túlsúllyal kevésbé gondolja így az ember.

Gondoltam egyet és elkezdtem mozogni. Korábban mindig volt kifogás. Ezeknek két részük van. Az egyik a tudományos. Miszerint mozgok, ha lefogytam, mert addig megerőltető a szívnek, az ízületnek. Hiszen a megterhelés árt és komoly gondot okozhat. Ha ez nem vált be, akkor jöhetett a hétköznapi. Most nem érek rá, mert valami fontos dolgom van. Mik voltak azok a fontos dolgok? Dolgoztam vagy éppen a füvet néztem a kertben, ahogy nő. (Mindenki tudja, hogy a növényeknek is fontos a figyelem és a törődés.) De most már mozgok. Megdöbbentő volt az eredmény. Olyan érzésem ragadott magával, amit korábban nem éreztem. Futás vagy éppen súlyzózás után frissebb vagyok és bizsergést érzek a sejtjeimben. Nem beszélve arról, hogy felfedeztem néhány olyan izmot, amiről eddig nem is tudtam, hogy nekem is van olyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfogyasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr282025502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása